Monday, January 16, 2012

a quick hang out with Alif (weekend recap)

today I went on another unplanned quick hang out with my son, just like I always did.. just went out and took photos.. yeah, I really love taking pictures..

I smell Chinese new year..
makan siang di hypermart, I very love paket2 makan siang yang ditawarkan, nasi goreng not bad at all plus teh botol cuma 12rb.. ada stand fast food baru di hypermart, namanya Batagor Jepang, waralaba dari Malang.. gak terlalu saya rekomendasikan, udah tau rasanya.. I prefer salome lapmer over it.. trust me.. :/

and this is how I spent yesterday.. I was stalking and watching what Alif doing and capturing some moments, not really special moments, just ordinary moments that I want to pause and remember.. (foto2 di bawah diambil pake kamera BB yang lagi lowbat, excuse for the noise)

gangguin Papa lagi dan lagi...

Alif: "it's a fun thing to peek inside the fridge, and do thing with something to chew.."

he's going to be 5 years old this year, masih ngempong..

in other news, I welcoming back "Remora", hape lama suami yang sempet dipinjem sana pinjem sini dan akhirnya nganggur di rumah Kr. Rejo setahunan.. hape sebelumnya yang saya pake setelah soner jalou saya awarahum, adalah samsung jadul abis pemberian bapak mertua tahun 2007, yang kalo saya geletakin di jalanan aja gak bakal ada yang mungut.. hahaha.. hampir seminggu ini saya pake this cute remora, dan I'm in love with her at the first re-touch..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...